2016年9月13日 星期二

吓, 咁早結婚?

(Source: kristiemercer.com)

最近同中學同學聚會,成晚傾嘅係結婚,因為聚會前一日有一位朋友成功求婚,喺呢個組合裏面第一個後來居上,率先搶灘上岸。其實佢都唔係我認識嘅同年朋友中第一個結婚,但佢係我最親密嘅朋友中第一個結婚。

即係,我都知早結婚其實冇問題,咁人地要結婚關你咩事呢?其實唔關我事。即係我都好開心我朋友踏入人生下一個階段但個衝擊之大,我到依家都久久不能平伏。

咁其實個衝擊係乜?

即係我都知外國早結婚就好普遍,只係香港慣咗遲結婚,而且其實早喺兩年前已經陸陸續續有朋友喺facebook放閃,po自己成功求婚或者被求婚嘅相,所以老早我就接受咗不斷被衝擊嘅現實曾經同另一班朋友討論過呢個話題,嗰班朋友普遍比我大四五年,其中一個朋友仔講到,有人結婚都唔算衝擊大呀,當你第時見到以前同你一齊係學校戇居居由細玩到大嘅人,生左個同佢一模一樣樣仲叫你叔叔嘅細路,個下先嚇死你呀。

講到呢到我下面已經涼咗半截,我唔想諗亦唔敢諗。

但心底裏覺得衝擊最大嘅其實,唔係因為自己有結婚嘅壓力,而係覺得原來大家都已經咁大個,呢種感受其實由離開中學到進入大學,再進入社會工作嘅時候都已經感受過,但係當初落差之大並唔係以前嗰種可以相比,因為以前大家一齊成長,但係今次大家終於出現唔同步,所以今次堅係,好恐懼。
原來大家都成長咗,成長到一個地步終於要進入人生下一個階段,即使唔係成日會見到呢朋友但自己仍然會停留喺當年相識嘅階段,為大家仲係嗰一個低低能能嘅人。

明明出到黎食飯都仲係講緊D戇居野架喎?

需知道我其實先行年二十有五,一副青年才俊嘅格,說穿了其實就係大學先畢業幾年,事業先岩岩起步(我仲搵緊工),亦好老實咁講,廿五歲,當年讀大學我都真係有同學係廿五歲,而我當年係十九歲,其實我即係想講,廿五都仲好後生啫(係,我好鍾意呃自己)。心底裏,依家嘅我都真係仲係低能兒一個。

結婚?結婚喎?即係冇得再冇啦啦出黎飲酒架喇喎(雖然呢個fd唔飲酒),可能連一班fd食飯都要早一個月預約定喎?然後好快就會有多個仔出世,之後就要搵幼稚園,升小學……冇晒自己嘅人生架喇喎?

我咁大反應,其實好可能我心底裏一直逃避「成長」呢兩個字,因為十八歲對我嚟講只係階段性成為大人,但結婚,就真係真真正正成為大人(唔好問我咁呢世唔結婚嘅人咁點,我冇答案)。我恐懼成長,因為成長代表我要擔起更大嘅責任,代表我對身邊人要有更大嘅犧牲,我仲好想任性地生活一下,結咗婚代表冇可能好似上年咁冇啦啦走咗去英國讀一年書雖然我真係識得有位連女都生埋嘅爸爸級人馬單拖飛去英國讀書)。我咁驚,其或者只係我恐自己要面對改變

原諒我,今篇文係純發癲,冇內容冇主旨冇意思。

我都有不下一位朋友應我:「下結婚咪結婚囉,有咩咁出奇?」
係,係唔出奇嘅,我認我係有少少大驚小怪。


最後又講多次,我真心為我朋友們結婚開心嘅但係我仲未平伏到。

沒有留言:

張貼留言