2017年1月2日 星期一

曾經每年坐定定聽叱吒, 到後來放棄咗, 直到依家先再坐喺到睇

(Source: 商台)

曾經,聽叱吒係每年一度放假必做嘅一件大事。
嗰時上網仲係好慢,睇網上直播一定窒到阿媽都唔認得,都係要還原基本步聽番收音機,再實時同朋友喺MSN討論結果。
然後唔知到咗邊一年開始我冇再聽叱吒,我轉咗去聽台灣歌,可能係星光第一代嗰排。
持續咗好耐好耐,我都冇咩點聽廣東歌,嗰排亦都冇乜歌好聽,好多我好鍾意嘅歌手唔知點解突然間消失晒。番大陸嘅番大陸,靜咗嘅靜咗,樂壇得番幾把聲。
嗰排或者係香港最迷失嘅時候。

每年都有人講,叱吒十大都唔知有幾多首有聽過,或者都唔知依家有咩新歌。
今年唔計容祖兒(純粹真心唔鍾意佢,冇原因),我首首都識,唔係聽過一兩次嗰種,係真係聽過好多次識唱。
或者係呢幾年香港人終於明白咩叫香港人,終於明白原來廣東話有幾珍貴。係,呢啲叫本土意識。我終於知道有咩係值得守護嘅時候,我亦都終於識得欣賞廣東歌。
叱吒作為一個頒獎典禮,好多人對叱吒都有好多諗法,由以前到依家,個結果點點點,個present點點點,或者佢嘅結果未必好公正,就好似我好鍾意嘅Gin Lee同方皓玟冇歌曲獎咁(但講真,喺到討論一個唔係公開投票嘅比賽有意思咩?你一早都知佢係咁架啦,你覺得佢反映唔到現實,咁點解你又覺得你諗嘅結果反映到現實,網上世界好大,圍繞你嘅世界好細),亦有人話佢冇俾到歌手好多唱歌嘅機會,等等等等,我唔係唔同意,但對我嚟講,依家叱吒嘅意義係要黎重溫一整年落嚟嘅片段,好多首歌我都聽過好多次,每首歌都陪我度過咗一年嘅某啲時光,睇叱吒就好似睇番呢一年發生過嘅事一樣。

咁點解重溫一年時光唔自己上youtube睇,要睇叱吒?問得呢句,不如問下自己點解要睇頒獎禮?因為我唔會聽唔鍾意嘅人唱歌,我聽得就係鍾意,鍾意就想睇佢地。

因為好鍾意廣東歌,所以今年好想睇叱吒。

你有搵到過廣東歌對你嚟講嘅意義嘛?

沒有留言:

張貼留言